VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

30 juni 2012

Kategori: Vardag

Skräll!! att jag ställde klockan ifall jag inte skulle vakna... Mmm.. därför jag sitter här nu efter tappert försök att somna om...så 07.00, då har jag varit uppe en stund.. Detta fenomen hände aldrig när jag jobbade... Märkligt.. 
 
Igår hann jag aldrig sätta mig här för då va det bråttom ut till pappa, så till och med hundarnas frukost missade jag.. Tur en har barn som fixar efter en :-)  
Vi ska köpa husvagn och pappa är bäst på att ringa på annonser så det fick bli hans uppdrag.. ja men som vanligt blev det inte mer än så... Får se idag om det händer något... Jag vill åka på semester och hoppas vi kan göra det en sväng i sommar. Hela den biten hänger på när familjemedlem nummer 5 vill komma ut. Ja får campa i trädgården helt enkelt :-) 
 
Efter att vi ätit kvällsmat på Sibylla igår så var det soffan och underbara Magnus Betnér som förgyllde kvällen.. Han är bara så underbar och något alldeles extra!! Vilken man!!!  
 
 
Rekommenderar att ladda ner denna, så sjukt bra!!
 
Nu lyser solen ordentligt för att berätta att idag kommer det fina vädret förgylla din dag!!
Jag ska tvätta Pontapärla då den ska ut och glida lite tillsammans med Jerne.. Kan en anlite barnvakt så måste det funka med bilvakt också.. Men nu är det verkligen på tiden att jag ger Ponta lite kärlek för hon håller verkligen på att gå ned sig... Stackare, behöva finnas in min ägo... Ja jag lovar, jag ska ge dig ett upplyft med motortvätt och nya tändstift. Mattan sitter ju faktiskt fast nånstans i ett annat land... 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: