VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Dagens fråga: Är det sommar nu?

Kategori: Vardag

JA det är frågan, ska vi kasta oss ut i solen och äntligen tro att den är här? Sommaren... Eller ska vi bara få snudda på den för att sedan krypa tillbaka och frysa... Ja för nu har jag hängt undan vinterjackan och tänker då inte ta fram den igen utan då får jag snällt frysa..

Idag ska det planeras för midsommarfest i Broholm! Det blir kalas det!! :-)



Gjorde mig ett smyckesställ igår också, trodde det skulle räcka till allas smycken men shi fick jag.. Så det får blir att fixa och dona till de andra med. Jag och Peter får dela ställ :-)) Haha!!

Nu är det trädgårdsland som står på schemat och idag ska jag inte ha på mig linne med brottarrygg.. Blir ingen fin solbränna kan jag meddela..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: