VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

"En surunge till, hur ska det gå?"

Kategori: Vardag

Men jösses...
Somnade för tre timmar sen och missat hela eftermiddagen.. Det är väl okej att vila lite, men tre timmar?? Det är väl lite att ta i kan jag tycka...

Idag har vi varit på Kss för att följa upp min diabetes, som inte visat något högt värde så nu måste jag äta så jag blir mätt. Det är inte meningen att jag ska svälta mig, menar de... Nej för det är ju troligt att jag gör annars... Ja det såg fint ut och jag skulle ringa om några veckor och bara kolla läget om jag inte hade fått barn..

Med ultraljud fick vi idag "träffa" vår lille "surunge", vägde 3200gram nu och var normal stor för sin ålder. Jag tyckte det såg ut som en han men tänk om det är en hon... " När du låg i mammas mage och vi såg dig på ultraljudet såg du ut som en pojk"... Schysst!! Däremot verkade det inte som apan hade tänkt att komma ut än, verkade mycket nöjd med sin position i magen...

Varit runt och tittat på bil idag också... Men vi får bygga en egen för det vi vill ha finns inte... Vi vill ha en bil efter vår familj och dess behov.. Trodde de fanns någon som hade tänkt på designen och detta utan att det ska bli nån j*la bussvariant... För mig är det viktigt att den är snygg och faller mig i smaken vid första ögonkastet, annars kan det kvitta...
Funderat på om jag ska skriva en annons och sätta ut:

Bilsökes till familj med två hundar och barnvagn. Sittplats för två extra personer (med ben), när det behövs. Får gärna se ut som en stor personbil, alltså önskar ej SJ buss.. Bra om den finns i någon annan färg än silver... Tvättar gärna lite oftare...

Det är ju så en blir gråtfärdig...

Jag har iaf stora funderingar på och skriva en manual på HUR en tar kort på något som ska säljas på BLOCKET!!! Och det framförallt en bil.. OM jag ska köpa en bil med 7 säten, då hoppas jag att ALLA fattar att det är de två extra sätena en vill se och inte framsätena!!! Kära bilsäljare tänk lite... Vem ska köpa den här bilen??? Olle 94 år eller Klara 18 år?? Förmodligen ingen utav dem!!!! Hel*ete!! En blir ju fullständigt vansinning...

Alla har vi en skruv lös, den som inte tror det har två... E de verkligen så?? Klart jag fattar att jag inte e helt hundra för då hade jag väl inte fött mer än ett barn, ens smakat godis, sprit, cigg eller blandat redbull och vodka. Gått över gatan när det är bilar ute, blivit med djur som inte lever längre än mig själv, utbildat mig till undersköterska... Denna lista kunde helt plötsligt blivit obehagligt lång så vi slutar där... Det liksom ballade ur nu kände jag då jag tänkte skriva: Sover på andra våning utan brandstege... FY!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: