VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Vår hall före och efter...

Kategori: Inredning/design

Saknar allt hallens förra tapet, men den som många andra var en jävel på att ställa till det när de kom till möblering samt inredning.. Så den fick lämna plats för en mycket bra tapet en vit sådan... Men det är klart jag var tvungen att ha nåt mer än vitt...

Före..

Redan börjat riva.. En garderob borta..

Före och under rivning..

Fondväggen, tapet från Rusta.

Min fina lampa som är värd varenda krona!!

Krok till diverse hårgrejer är ingen smart lösning mitt på väggen om det inte ska se stökigt ut..

Hallen är,förutom fylld med skor, jackor, väskor och tvätt, nu också både sminkplats och hårfixar ställe.. Den blir med andra ord rätt stökig för jämnan... Men nu är jag på jakt efter krokar som jag kan sätta bakom "hårproduktslådan" till alla halsband som också har hamnat i hallen...
Inte en pinal till går ned i byrån, den är fylld till bredden..

Senast har vi målat de vita trappstegen bruna.. Hur ni andra gör med djur och vita trappsteg har jag ingen aning om men vi valde att måla om..


Innan, innan..

Innan..


Bara resten av spaljén och taket kvar att måla..
Extremt tråkig målning som får bli en annan gång.. Eller av någon annan... ;-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: