VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

J*la otur heletin!!

Kategori: Vardag

Ja det är f*n konstigt att jag alltid ska ha otur... Hitta den perfekta vagnen idag och fixar pengar och sen är den såld!! Nu är jag måttligt glad... NOT!! Men nu ska jag leta efter en anan som är bättre och billigare. Så det så!!

Tillbringat eftermiddagen hos Rossana med Emma och hennes underbart söta lilla hund... Åh jag vill bara ha en liten chihuahua...
Jag försökte komma ikapp brudarna med den STORA och GRYMMA solbrännan men känner att det är rätt kört... Röd och fin i ansiktet de é klart jag blev... Tösera skulle visst jobba i helgen (vad nu detta betyder) då kanske jag kan fuska med lite brun-utan-sol och sen sola med det...

Tillbringat kvällen på MAXI stormarknad och fyllt frysen med mat... Skönt att slippa tänka på att åka och handla stup i kvarten... Nej nu ska jag äta lite tårta och bara va...

(Är inte så sur längre märker ni det?)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: