VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Konsten att sälja en bil..

Kategori: Vardag

Ja det är ju just det som jag verkligen tycker är så tråkigt för jag är så dålig på det.. När min pärla har gått igenom besiktningen och blivit polerad, ska den ut till försäljning..
Köpte den som vinterbil och denna vinter som var så passade den alldeles utmärkt :-)
Ser på blocket att de flesta inte är vinterkörda men det är inget att vara orolig för, de rullar då med.. Iaf denna... 18 år och mycket ungdomlig för sin ålder.(I bilvärlden är 18 år ganska gammalt). Finner sig i det mesta och smidig att parkera, har dock ett glappande dimljus som gör mig tokig..



En sak måste jag iaf säga, då detta är min första Toyota, bra bil för bra peng! Tråkigt att behöva sälja den fina pärlan men som sagt med barnvagn och tre barn så är den så där smidig..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: