VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Ned som en pannkaka , upp som en sol!!!

Kategori: Vardag

Nu är jag på spåret igen, så nu kör vi!! Det som gäller nu är att få min att-göra-lista helt struken och motion.. Fick tydligen gravid diabetes igår så nu är det stick i fingret gånger flera varje dag fram till fredag. Mår hur bra som helst och det visar ju proven både igår och nu idag. Fastevärde på 5,8mmol kan inte vara diabetes... Men vad vet jag...

Igår var vi ute och ströga med husvagnen, jag som trodde den skulle sitta fast som bara den.. Men icke!! Den rulla på som att den inte gjort annat den senaste tiden :-)

Ja inte nog med det så skulle jag baka bullar igår men det gick inte då jag slet som ett djur för att få upp "spaken" till degrullen.. Nej det gick bara inte!! Sen kommer Peter hem och bara losssar på den... Blir en sur då eller?? Så nu får det bli baka idag istället... nej jag får inget äta men till er som kommer på fika ska det ju finnas nåt :-) Hoppas hinna med lite småkakor också...

Nu är det hög tid att sätta fart på dagen!!

Follow me on Instagram: malinlilja67


Kommentarer


Kommentera inlägget här: