VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Nörd=person som har ett fixerat intresse eller intresseområde.

Kategori: Vardag

Vad konstigt, får mail varje vecka från odla.nu som jag sällan läser igenom men just detta mail läste jag och då finns detta med i det...

Du vet att du är en trädgårds- och odlingsnörd när du...
... sätter din väckarklocka på två timmar tidigare bara för att du vill hinna lite i trädgården innan du ska gå till jobbet.
… önskar dig jord i födelsedagspresent, och är glad när det regnar på sommaren för då behöver du inte vattna.
… när du börjar rensa ogräs bland de kommunala rabatterna.
... trotsar alla väder och ändå är lycklig ända in i själen!
… när det tar några timmar att gå från brevlådan då du bara ska ta lite ogräs på vägen och familjen undrar vart du tog vägen.

Haha... Lite roligt faktiskt då jag häromdagen ryckte upp lite ogräs i landet vid Pressbyrån... Jag som funderat så över varför jag gjorde så.. men nu vet jag varför då... Jag är på god väg att bli en nörd!!!
Trodde det berodde på situationen inne på Pressbyrån som hade gjort mig helt knas.. Skönt att det inte va så...

Just nu sitter det alldeles för många fotbollsnördar framför tvapparaterna, åh det är verkligen tråkigt med 90 minuter fotboll... Och det är bara själva matchen sen allt tjat runt omkring..Blää!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: