VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

OOOkej....

Kategori: Vardag

Där ser man... Vad intressant det är ibland med människor... Ja hur vi fungerar och tänker... Ja det är bara att inte trampa i samma fotspår, för då är en nere på samma nivå och har en ingen rätt till åsikt.. Så anser jag att det ligger till iaf..

Igår va det stora "plattdagen" och idag regnar det... Hur bra går det ihop då? Inget alls!! Filippa tog flera timmar att gå igenom håret på medans Cassandra tog 20 minuter. Sen var det dags att noppra ögonbryn på F, men det var helt omöjligt, okej att det gör ont men så som hon skrek så vet i f*n om hon nån gång kommer klarar det. Trots Emla kräm så gick det inte...

Idag är det bara värk i bihålorna och hostan som stör mig, jag står på mina ben igen iaf. Skönt, för det var hel*ete vilken hemsk förkylning... Men jag tror att min dosering av C vitamin förkortade den en aning..

Sen idag blir det hämta biljett på jobbet, Tibro kommun bjuder ju sina FAST anställda på det. Jag blir lika upprörd varje gång... Vikarier kunde väl fått nått... Typ halva priset iaf.. Hade jag varit arbetsgivare så hade ALLA fått eller ingen! Dåligt Tibro kommun måste jag säga!!

Efter det måste jag till Dan´s Zoologiska, djuren ska ha mat... Bäst att passa på när C är i skolan annars ska hon bara ha nåt mer djur med sig hem...
Åker nog till pappa en sväng som också är/varit sjuk och kollar så han sköter sig och gör som jag säger. Det finns väl ingen risk men ändå... Ja sen vet en aldrig vad som händer...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: