VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Skolavslutning, student och Thaihouse...

Kategori: Vardag

Jag är trött!!! Jösses vilken dag det varit, är helt slut.. Ska krypa ned i sängen och bara slappna av nu tänkte jag.

Har inga kort att bjuda på från dagen  som varit då jag har filmat idag... Inte det lättaste att veta vad en ska filma och inte.. och vara tyst helst... Nu var det inget min familj klarar av så det får bli bakgrundsmusik eller nåt :-)

Töserna sltade iaf skolan idag och nu väntar ett långt sommarlov!!! Till hösten är det dags för 7:an resp. 3:an.. Konstatera att det går fort...

Det var också en tanke som slog mig idag, det var tretton år se jag stod själv på lastbilflaket och skrek, i samma "skick" som idag... Stor mage och svullna fötter... Så Filippa och jag återupplevde gamla minnen en stund i väntan på studenten Nilkas :-)

När allt vad utspring och kortege heter var avklarat åkte vi hem till pappa för att dekorera och göra klart tårtan, som vi sedan åt av INNAN vi åkte till Thaihouse..

Stannade en stund hos Per-Anders, Karin och Lowa kollade på hönsen och det nyslaktade vildsvinet.. Usch... Inte min grej riktigt det där med en hink på gräsmattan och nyflått svinhuvud... Men så typiskt PA..

Tillbringat resten av kvällen i soffan, så skönt att sova till fotboll för att titta på det verkar inte bra för själen...

Hade tänkt mig lite uppehållsväder imorgon också men det verkar dystert så det får väl bli en "innedag" som vanligt... Värmen hitta iaf hit idag och det var vi alla värda :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: