VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Sommaren är kort så ta vara på den.

Kategori: Vardag

Vilken härlig dag det verkar bli idag med!! Nu är vi väl rätt bortskämda eller!? Nu ska en bara ta vara på solen, inte göra massa annat som går göra när det regnar... Men jag har ju gått upp i tid idag så jag ska hinna med allt :-) Haha
 
Hittat husvagn som jag tror skulle passa oss perfekt!! Det var ju bara det där med att ha pengarna när det väl dyker upp och där har jag inte kommit in riktigt än.. Så en liten snurra på tråden finns det ju då... Ja jag får klura lite och se vad jag ska hitta på :-) 
 
Lyssnar igenom Absolute summer hits 2012 en del dålig skit och en del bra skit.. Får som vanligt plocka ihop lite eget.. Men visst är det lite "bohem" musik som är inne just nu eller.. Först é de lite Sean Banan efter det dansar vi och pausar, Markoolio vill som vanligt spela boll, nån hänger en hatt och måste ha fallskärm tills någon skriker DRICK DEN! Då är det dags att flytta på sig och Tacata...
Kanske är jag som börjar bli gammal, vad vet jag...
Gillar när det är lite klass på musiken typ sånt som Dolly, Alan, Johnny och Cherry håller på med. 
 
 
"Chattahoochee" (Var själv på plats i Eskilstuna 14 augusti 2009) 
 
 
"You lie to me honey"  (Twin lake run 2011 This little girl´s gone Rockin´ Kanonhelg!)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: