VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Startar veckan med lite regn!

Kategori: Vardag

Måste vara mycket uppmuntrande att regnet bara öser ned när semestern precis har börjat för en del... Den som en väntat på sen förra semestern... Jag sparar min semester som tur är för detta hade varit "min" semesterperiod.. Vi får verkligen hoppas att det blir bättre.. 
 
Har haft en sån där näst-intill-sömnlös natt igen... Så tråkigt när en inte kan sova utan ligga och stirra i taket och tankarna snurrar som vanligt.. Nu har jag sorterat de mesta och att-göra tankarna är nedskrivna, med andra ord så har jag tömt hjärnan :-) 
 
Idag ska Cassandra få köpa sig ett tält.. Som sagt regnet gör det ju inte så lockande men... jag håller mig än så länge till husvagn, tycker det är smidigare på nåt sätt :-) Men ett tält är alltid bra att ha när barnen ska campa själva.
Vettigt pris var det också 299:- för tält, sovsäck och liggunderlag.
 

 
Frågan är bara hur ljust det blir i tältet när det är gult... 
 
Nu dags för dagens måsten: Promenad, frukost och hitta nåt att ha på mig... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: