VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Måndag 4 juni 2012 23:19:56

Kategori: Vardag

Ännu en måndag har passerat bara så där... Dagarna som jag skulle ta vara på, bara försvinner och inget gör jag åt saken... Det är ju hopplöst... Växt ett kilo sen förra besöket hos barnmorskan:-) Är som en balettdansös med mina 104 kg...

Vi är i full gång att hitta rätt färgsättning på vårt hus och det är ingen lätt historia. Vi hade tänkt oss vitt med grå grund.. Mmm... Nu är det inte så enkelt då... Men efter att strögat runt och kollat på olika vita hus så har vi nog bestämt oss.. Fast en vet aldrig hur det blir förän det är målat och klart...

Vårt hus är iaf i stort behov av färg vilken vit det än blir. Det jag är mest nöjd med är att mitt stora misstag ska rättas till... Svarta fönster och dörrar ska bli vita.. Hur tänkte jag??




Sen när det är målat ryker alla blommor och buskar på framsidan för att göra plats för vår fina Bambu tillsammans med bräken och svartvit sjösten :-)

Såg nu nåt mer som var oerhört fult på vårt hus, taket!! Har jag aldrig tänkt på förut...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: