VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Alfons bjöd på super god tårta!

Kategori: Familj

Den var inte bara otroligt fin dekorerad utan även dundergod!



Blåsa ut ljusen skulle ske fort och sen bort ännu snabbare med dem.
Han är väl en Lilja de e klart!



Valparna är ju så där farligt söta just nu.



Winnie Pinnie Dixie Fixie, eller vad nu denna söting heter är helt sjukt mysig..



Trevligt att se valpar tillsammans med deras far..



Ja de är 6 veckor har jag för mig och till salu..



Hittade en så fin bild på barnen förut, det blir en förstoring på den:-)



Nu ska jag lägga mig i sängen och bara njuta av ledigheten. Härligt!!

Kommentarer

  • Lina säger:

    ja det var lyckat! Skutt var öerlycklig! ;) valparna är nästan gratis om man ringer på morgonen men på em är dom dyrare ;) haha!tack för allt igår!

    2012-04-01 | 08:47:12
  • Lina säger:

    förresten vilken förstoring ska du välja? jag tänkte oxå förstora lite ;)

    2012-04-02 | 08:20:42

Kommentera inlägget här: