VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Jag hade en dröm...

Kategori: Trädgård

Inatt drömde jag hur vi ska ha det på baksidan nedanför altan. Så jag har ritat lite på datorn. Dock tyckte inte min kära sambo att rita var något att ha. Nehe, tänkte jag.. Han började kratta lite ute i trädgården och jag började gräva...






P fick vara med på ett litet hörn när det skulle bli rakt. Det var viktigt och inget jag klarade av tydligen... Annars måste jag säga att han surat rätt bra idag. -Så går inte göra, det kommer inte bli bra.. Blaaa blaa blaaa... Men jag VET att när det är klart sägs det alltid: -Tur vi gjorde som du sa, för vad bra det blev!! Mmmmm...

Cassandra hjälpte till ordentligt



Cassandra´s härliga uttryck förut: -Nu kommer vi sova gott inatt efter detta! Ibland får hon till det riktigt bra och det är då jag förstår vart hon fått sin intelligens ifrån. Mamma det är klart!!!

Landet är nu färdiggrävt, bara resten kvar.



Vi lämnade allt som det var och gick in och åt kvällsmat, färska frallor från ICA Maxi. Smakade verkligen underbart efter allt slit. Imorgon blir det mer gräva och lite plantering hade jag tänkt mig.

Kommentarer

  • Lina säger:

    ni kan ni! jag försöker göra sånna ryck varje dag.. typ med tvätt disk osv.. men mår bara dåligt... ;)

    2012-03-27 | 08:55:52

Kommentera inlägget här: