VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Kurs litteratur sökes..

Kategori: Vardag

Det här med att plocka ögonbryn... Är det bara jag som har väldiga problem med detta? Inte nog med att det gör väldans ont, så blir det aldrig som jag tänkt mig.. Jag har oturen att födas med två olika ögonbryn och hur odlar en hårstrån där det ej finns några.. Så jag är inte sämre än andra och "googlar". HA!! Ja då var det ju det.. "Gör så och si men inte så" Men jag hitta en bra video på youtube :-) Så nästa gång får jag ha datorn med vid "plockningen".



Lätt bild att försöka gå efter i verkligheten.... Frågan är om jag ska plocka brynen någon annastans än i sängen... Om det blir lättare då...

Det kommer vilket fall att göra lika ont..

Jag har ingen topp heller snett bakåt från pupillen så det verkar vara kört för mig och mina bryn...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: