VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Lurad!!!

Kategori: Vardag

Åh idag blir det långpromenad, ni vet en sån där som alla gör innan jobbet och efter maten.
Solen skiner så fint genom fönstret....

Så j...a lurad jag blev!!!

Nära att frysa ihjäl!!

Ja långpromenad blev det ju för jag gick bara där det fanns sol tills vi vara tvungna att gå i lite skugga för att komma hem... Bättre va det att sitta i bilen in till Skövde med solen som värmde,
åka bil är bra!



F skulle ha nya skor så det åkte jag in och köpte, men kolla detta:


På skopunktens sida finns det en text "blogga" den tryckte jag på och då står det kopiera text,
det gjorde jag också. Sen la jag in texten här och vips så är skon på min blogg!!!
Hänger ni med??

Varför?? Gratis marknadsföring det är klart... Eller?

Ja, iaf det var bara en parantes.

Beställt lite böcker idag också:





Kunde inte låta bli så denna slank också med;-)








Vilken fin stol att ha på altanen i sommar, men är den bekväm?
Den är i alla fall rosa!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: