VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Melodifestivalen?? Försäkringskassan??

Kategori: Vardag

Va det verkligen på riktigt??? Ingen parodi??

Oj då har jag fattat fel... Ska vi inte bidra med det bästa från Sverige längre...
Är det typ som störst går först? Bara att mest skit går längst?? Nu anser jag ju att bidraget som vann skulle vinna för vad fanns det att välja på?
Alltså hellre Sean Banan än vissa andra bidrag... Helvete alltså vad händer??

Försäkringskassan har följt spåret och trenden och ställer frågan till oss:



Ursäkta men det är faktiskt läge att svära!!

Så jag är inte sämre:

Varsågoda!

Arbetsförmedlingen

Mellan två jobb?

Dax att ta tag i livet?

Klipp dig och skaffa ett jobb! Men vi hjälper dig inte!



Ja, jag vet inte men nåt är verkligen uppåner...

Känner nästan att min känslor är all over the place liksom...











Kommentarer

  • Lina säger:

    kom hem från jobbet sur o grinig o trött.. o så läser jag ditt inlägg. hahahaha!!! tack för att du förgyller min kväll med dina bittra inlägg ;)

    2012-03-12 | 22:35:14

Kommentera inlägget här: