VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Snälla våren kom nu.... Nu orkar jag inte längre...

Kategori: Vardag

Vad kallt det är ute!!!!

Tänkte tanken att åka pärla några dagar...

Vinterfaran måste få sig en genomgång...

Men det verkar som det får vänta...

The bitch får vänta en stund till..

"White trash!
En studsmatta i trädgårdn!
White trash!
Jag tror på trolleri!
White trash!
Jag röker under fläkten!
White trash!
Fondvägg, spikmatta och katt!"

Here we go, arbetarklassen!





Nej jag står snart inte ut längre...
Har ingen jacka som går att knäppa och inte tänker jag köpa någon heller för den delen.
Nej, jag vill inte ha din fula jacka heller...

Jag vill ha värme och det fort!!


Nej jag måste verkligen ge upp, ut och fånga dagen eller nåt kanske...
Spelar ingen roll tydligen hur bitter jag är, det blir inte bättre än så här uppenbarligen..






Kommentarer


Kommentera inlägget här: