VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Det är ingen vanlig dag! Vi har födelsedag!!

Kategori: Vardag

Boston fyller 9 år!



Kan inte fatta att han är så gammal, tyckte inte det var längesen vi gick valpkurs....
Så många gånger jag gråtit och slitet mig i håret för detta djur..
Alla hot om avlivning och försäljning han har fått höra..
Alla saker som fått ge vika för hans stora gaddar och hans känsla för förstörelse.
Alla kurser vi gått och alla dessa timmar vi tillbringat på lydnadsplan..

Det lönades sig att vara tålmodig, men än idag tycker han att han är störst, bäst och vackrast.
Boston är då inte sen med att visa det för alla vi möter.

Lika många som han skrämmer charmar han med sitt utseende.

Boston är en blandras, där hans mamma är en vit boxer och pappan tigrerad Amstaff.
Han första namn hos uppfödaren var Carlie(enligt mig ett Golden retriever namn)

Den 8:de maj 2003 åkte vi till Solna för att hämta denna varelse som skulle förgylla och förbrylla oss otaliga gånger. Vad skulle vi göra utan honom??


Idag, Boston på morgonpromenad med sin "lilla syster" Izii.



Vad tror ni matte säger för att få uppmärksamheten??





Kommentarer

  • Hugo & Nikki säger:

    Grattis bästaste Kusin! många ggr har jag (HUGO) fått veta min plats men du är ganska snäll oxå ;) Nikki däremot behöver vara med dig mer... hon är uppkäftig o jag vågar inte säga emot... Hon heter ju Lilja i efternamn ;) puss & kram!

    2012-03-11 | 13:09:18

Kommentera inlägget här: