VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Skriver ikapp!!

Kategori: Vardag

OJ, oj, oj vad jag ligger efter.. men jag har helt "bloggtorka".

Nu ska vi se..
Lördags var det baktarmen som tog över och det bakades bullar och kolakakor. Det där med att baka är vekligen inte min grej men ibland får jag mina infall och då händer det saker.
Söndags gjorde jag slingor i C´s hår med:
Revlon Nutri Color Creame 600 Fire Red
Inpackning med färgpigment som ger nytt
liv i färgade hår. Ger ett glansigt och
välmående resultat med intensiva färger.
Revlon Nutri Color Creame 600 Fire Red i gruppen Hårvård / Hårtyp / Grått hos Lyko Hair AB (66-109)



C är en perfekt "försökskanin", hon gillar som jag att prova lite tokiga saker.




Tisdags var jag hos Sandra på theparty, blir alltid försent. Rullade in på uppfarten runt 00.40 och hade ingen luft kvar nertill i framdäcket på bilen. Det är alltid något med bilen fattar inte det...
Började städa hos F också...


Detta var en bråkdel av hur det såg ut.(Den fina delen)
Nu är det rent och snyggt igen!! Tog bara 2,5 timme tror jag, så det var rätt så lugnt ändå..





Igår var jag på Centrum pizzeria med hemvården och åt god mat.



Fläskfilé Oskar med utsökt goda pommes till. Rekommenderar verkligen detta, men ha koll på att kocken är där annars finns det bara pizza. Till sommaren kommer det bli även grillat på menyn, låter kanon, uteserveringen är ju faktiskt riktigt trevlig på lilla torget.

Ja och sen har mamma varit hos Drottning Silvia en sväng på en kaffe.



Idag är det torsdag och i tvättstugan kommer jag tillbringa en del av morgonen. Men det kommer inte bli länge för nu lyser solen på mig så det får allt bli solstolen en stund sen.

Ska fixa Alfons present också, har planerat en del men det är inte riktigt färdigt än.

Nu ringer C´s väckarklocka för andra gången, bäst att väcka henne.

Tjingeling!!

Kommentarer

  • Lina säger:

    haha baktarmen läste jag på de andra sättet först ;) som inte alls har med att baka ;) trodde du var röten i röret ;) hahaha! pappa har vart dement sen måååånga år ;)

    2012-03-22 | 22:36:02

Kommentera inlägget här: