VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Vart tog den rara lilla söta flickan vägen?

Kategori: Vardag

Ingen som vet tydligen.. Idag har jag gjort sjukhuset! Det ska gudarna veta att jag har! Jag och alla nummer, för vet ni? Av sekretess skäl ropar de inte upp ditt namn längre utan du får ett nummer.. Nu har ju detta inte kommit till Tibro än. Sekretessen eller numren, vet inte i vilken ordning de ska komma. Jag har läst om troende jude, kvinnofridlinjen 020-505050, bibliotek, kaffe&kaka 5kr och mycket mer. Ett tag var jag helt säker på att avlivning hade skett. Skiftbyte skedde men ingen L.. Min svåger fick ju umgås med mig iaf, måste vart hans lyckligaste dag! Förresten, hon kom till slut och kunde med att gnälla! Ja de e väl konstigt.. Ont? Jaja men ja var hungrig! Som tur va fick jag mat... Min dag var räddad! House förgyller nu min kväll.. Tack tisdag för idag. Väl mött i gemensam ansträngning! :-P

Kommentarer

  • Lina säger:

    hahah! konstigt de här med din blogg, jag blir varm o glad varje gång ;) jag dansar för fullt! 12345! hej o hå för in kommer king!

    2012-03-13 | 22:04:51

Kommentera inlägget här: