VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

De tre S:en, söndag, sol och sur?

Kategori: Vardag

Men vad jag har mycket kläder som passar!!! Kan ju välja och vraka, hinner inte använda allt ju!! F*n vad sur jag blir... Idag tänker jag ligga i solen och dunsta frågan är hur många sekunder jag klarar innan det är någon som säger ifrån.. Lugnast är det om jag rensar land eller gräver... Mycket märkligt, hålla mamma i arbetande fas hela tiden verkar vara melodin.

Igår var jag, Cassandra och mamma på second hand och shoppa lite. Hittade en del denna gång, inte det jag letade efter men ändå:-) Sedan åkte Cassandra till sin pappa och vi åkte till kateryd för att spela Canasta med pappa och Katrin, klart vi vann som vanligt jag och Katrin men fick släppa lite på det sista omgången annars hade det blivit väsen..  ;-)

Tror jag hittat liljekonvalj i trädgården men är inte säker, vore ju väldigt trevligt om det var det. Liljekonvalj är nämligen för mig starkt förknippat med mormor och morfar. Vi plockade alltid det som barn hos dem.

Nu kom jag på vad den andra blomman hette som jag funderat på i flera dagar GULLVIVA!! Att de skulle vara så svårt att komma på... Ja ibland så...

Nu är jag inte så sur längre så denna dag kanske kan bli rätt bra ändå.. För Peter alltså:-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: