VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Jag är sjuk!! :-(

Kategori: Vardag

Fy fabian för förkylningar!!! Inget vidare med pollenallergi heller tydligen men det är mer synd om mig just nu... Usch!!! Och varmvattnet var slut!! Vem kan ha duschat slut på det tro?!?

Beställt biljetter till Timbuktu idag så då vet ni vart jag hänger den 5 juni, över kravallstaketet de e klart :-)

Vart på Syster Yster idag med de mest tokiga och helt galna flickorna Rossanna och "låtsas" Emma. Att ryktena kommer att gå nu på byn är ju självfallet men det är ju inget vi kommer få höra, får det når liksom aldrig fram till oss... En mycket trevlig stund hade vi iaf, trots kylan, pollen och förkylningen. Emma tyckte "plopp" var de roligaste och Rossanna tror jag tyckte att hon var det roligaste;-) Haha!!

Var på Förr & Nu idag och köpte en present till Rossanna som med dunderkliv närmar sig den magiska åldern... Akta dig flicka lilla, snart är den här... Ett år kvar... Hehehe...


Nu måste jag krypa ned i sängen och bli frisk... Så här kan jag ju inte hålla på..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: