VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Musen hängde sig...

Kategori: Vardag

Ja visst förstår ni, fick stänga av datorn och starta om skiten TVÅ gånger!! En gång för musen och sen en gång för uppkopplingen.. Reta mig bara, gör det!!

Idag är det dags för eldprovet, efter detta ska jag bara ta det lugnt :-) har jag tänkt iaf.. Bussen till Jönköping avgår 16.30, ska bli roligt för bussresan e allt det roliga ;-) Jag gillar ju picknicken också, mat, mat, mat!

Annars är det tvättstugetjänst som gäller idag, fattar inte riktigt hur det kan bli så mycket tvätt... Kanske borde tvätta mer regelbundet? Det är väl det där med planering förmodar jag.. Som jag försöker lära mina barn och ibland syskon.. Inte undra på att de inte får in nåt i huvudet, läraren har inte ens koll... Hmm..

Åt förresten lammkotlett för första gången igår, smakade utsökt. Rekommenderas att lägga på grillen i sommar tillsammans med grillade grönsaker, låter som en riktig höjdpunkt!

Exakt två månader kvar idag tills vi får träffa vår lilla apa.. Att tiden går lite fort är inte att tveka på, hinner inte riktigt med känns det som. Jag mår riktigt bra så jag nästan skäms att vara hemma, skulle inte tänka så säger alla men lite känns det iaf.

Nu spelade tvättmaskinen sin lilla "the end" melodi, dags att byta maskin! Sen ska jag nog vila ögonen lite :-)

Hej svejs!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: