VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Sommarpresenterna ordnade:-)

Kategori: Vardag

Då var flickornas presenter ordnade, hoppas de blir så perfekta som jag föreställt mig:-) Kan tyvärr inte avslöja vad det är nu men bilder kommer när de fått dem.

Varit med Cassandra på fotbollsträning ikväll inför klassfotbollen. Träffades hela klassen vid skolan och grillade efter det hårda träningspasset.

Så nu har jag gått igenom mina konton för att se om jag var en av de som betalt in till klasskassan men ej skrivit namn på insättningen... vad tror ni?? Klart jag var en av dem... Skrivit Cassandra på avsändarkonto och klasskassa på mottagarkonto.. Smart malin.. Ja så kan det va, men sitta och småle åt en annan mamma som skrivit bankens namn istället för barnets.... och då betala hon från telefonen för första gången... De är väl snyggt?!

Nej nu är denna dag slut också men det kommer en ny imorgon:-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: