VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Tibrocrusing, Norges nationaldag och nåt med kristihimmel..

Kategori: Vardag

Kan ni tro att det redan är dags för den årliga crusingen... Tiden bara rinner iväg...


Idag ska "the bitch" få rulla ut en sväng, om hon samtycker..

Något annat som slagit mig är det här med långa naglar. Hur i självaste f*n klarar en leva med det? Jag har börjat spara mina nu när jag slutat jobba men fy vad jag tycker det är opraktiskt, rent av äckligt. Gjorde pajdeg igår och vad satt under naglarna resten av dagen tror ni? Jo en massa deg!! Är det så det är eller gör jag nåt fel tro.. Kan väl inte ha handskar på mig hela tiden.. Ja vilka bekymmer, inte nog med det så har tiden kommit när det är svårt att hitta bekväm sovställning. Så inatt blev det fem timmar någorlunda sömn, och då uppmanas en att vila/sova mycket innan barnet kommer... Lätt annars... Drömde förresten om att jag skällde ut barnmorskan för hennes tjat om mitt p-glukos.. Det sluta inget vidare, jag fick fängelse i tre veckor på Alcatraz...


Inget vidare trevligt ställe tror inte jag.. Blir lite rädd faktiskt..
Åh nej, jag har inte sett för mycket film...

Om jag kanske ska fånga dagen på mitt egna lilla sätt nu..

Tjingeling!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: