VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Torsdag sol:-) Fredag regn:-( Vi får väl se ;-)

Kategori: Vardag

Ska strax ge mig ut i det fina vädret då de hotat med sämre väder imorgon.. Frågan är om jag orkar rensa bland jordgubbarna idag, hade tänkt ta det lite lugnt idag men det vore ju allt skönt att få det gjort... Har iaf grävt klart landet till kiwioplantorna och växthuset är rensat... Bara lite renovering kvar men det får vänta lite då jag är av den sämre sorten snickare...

Planerar att bygga ett planteringsbord också, på tal om dålig snickare:-) Hittade ett som får stå för grundmodellen, sen ska jag fixa lite så det passa mig också.



Enkelt men funktionsdugligt:-)

Snart är plattorna på plats och altanstaketet färdigt. Då är det dags för mig och barnen att plantera över alla blommor från husväggen till landet... Känns som ett väldigt stort projekt nu när det börjat blomma. Tyckte det var en enkel match när lite krokus stack upp i jorden...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: