VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Torsdag hela dagen,sedan fredag hoppas jag:-)

Kategori: Vardag

Oj, oj, oj här är det verkligen eko!!! Aj, aj, aj så tomt det är.. Men jag har verkligen inte haft tid att sitta och skriva här då jag är i full gång med att planera min lediga tid framöver.

Imorgon går jag hem från jobbet 14.00 och kommer inte tebax förrän 2013!!

Känns lite mysko att vara hemma och må bra.. Men det är jag värd tycker jag själv:-)

Ja vad händer annars? Pausar lite från trädgården då jag beställt regn för mina växter.(Dansade faktiskt nykter, funkade bättre). Sen är jag i full gång att planera framsidan, bambu, bräken och sjösten. Ska skriva ihop en liten offert till Peter så han vet hur mycket övertid han ska göra;-)

Har tagit massa kort men med kameran som ligger nere det är klart.. Med min BMI över 38 så förstår ni kanske att jag INTE går och hämtar den just nu. Ja, att väga över 100 är inte så märkvärdigt, känner mig lättare än på länge faktiskt. Måste vara min sunda livsstil.....

Och sedan lite kloka tankar från en liten björn och hans vän Kanin:


"När du talar med en björn med mycket liten hjärna,
får du inte glömma bort att långa ord kan besvära honom."



"Ibland, när jag säger vad jag tänker, märker jag att så tycker jag inte."

Kommentarer

  • Lina säger:

    haha! sunda livsstil! skrattar så jag svimmar ;) skönt för dig att äntligen få va hemma o känna kroppen svälla ;) o så hoppas jag tiden går frot tills mosters kile kommer.. (för jag tror o hoppas på en pöjk nu ;))

    2012-05-12 | 09:21:20
  • Filippaa säger:

    Älskar dig världens bästaste mamma! <3 ;*

    2012-05-13 | 17:10:13
    Bloggadress: http://filippaapons.blogg.se/

Kommentera inlägget här: