VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Tisdagen den 15 maj 2012

Kategori: Vardag

Plågad redan klockan fem på morgonen av en kelsjuk katt som promt måste vandra över mig, fram och tillbaka. När hon väl gett sig ringer klockan att det är dags att gå upp... Men en har väl världens bästa barn som låter mig ligga kvar i sängen medans de gör sig klara för skolan. :-) Kan en bli mer bortskämd än så tro? Nu är jag uppe iaf och ska ge mig ut med hundarna och ser att det är uppehåll!! Underbart, kanske jag kan ligga i landet lite...

Jag tog mig runt sjön igår på vårruset med nöd och neppe men det var som bortblåst sen när det blev lite kalkon och renost :-) Kul var det iaf, nu har jag och Birgitta en tid att slå nästa år, 58 minuter. Kan bli svårt det där, men en får göra sitt bästa. Nästa år ska jag iaf ha med mig ett tält, nu hade ju Cicci det men ett lite större.. Eller vad det en poncho hon hade? Ja jag vet inte riktigt men praktisk va den nog. Fyllde sin funktion så att säga.

Gick ett glädjande besked igår, Wiper är frisk och hemma!! Vilken obeskrivlig lycka!! Älskade vännen går här ute och bara tuggar!! Skulle väl få nån lagning i nån tand tror jag annars pigg min lilla ögonsten.

Och dig ville husse sälja... Usch på han!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: