VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Vad händer med hjärnan?

Kategori: Vardag

Sakta men säkert reser jag mig upp ur graven... Hostande och flåsande försöker jag återkomma till livet men vad tungt de e..
"För jag reser mig igen, ja jag reser mig igen när jag ser in i dina svarta ögon då ser jag mig i dig.
En som reser sig igen.
Ah reser mig igen, du lyser upp min svärta med ditt ljus"
/Thorsten Flink och Revolutionsorkestern

Ja den bara dök upp i huvudet bara så där ni vet... Och nästa som kom vet ni vad det var?? Helt sjukt...


Den är verkligen inte bra men ibland så verkar hjärnan avstängd på mig och då lyssnar jag både två och tre gånger... Som sagt helt sjukt...

Då var det dags ändå att försöka resa sig och ta tag i dagen, kalas hos mamma ikväll och present skall ordnas om jag orkar... Annars är det verkligen ingen glöd här på Södern får väl verkligen hoppas den kommer tillbaka...

När en ligger i en säng och gör inget, förutom att hitta ett bra liggläge, ploppar det upp mycket tankar... Nej inga djupa utan bara vad jag ska göra och nya projekt osv.... Åh nu orka jag verkligen inte skriva allt jag hade tänkt... F*n vad tråkigt men så är det....




Kommentarer


Kommentera inlägget här: