VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

1 november 2012

Kategori: Vardag

Okej... November alltså... Gött.. Det här året har gått fort alltså... men det har varit ett trevligt år tycker jag när jag snittar good and bad liksom :-) 
 
Idag åker vi till Blomdal och myser lite. Hoppas Emma har eldat ordentligt.. Tycker det känns ruggigt idag.. 
 
Igår var det ju Halloweenmiddag här och den verkade bli lyckad. Det var ett gäng glada häxor och en lieman/tjej som åt och berättade otäcka historier. cassandra summrerade kvällen med att de var dåligt på godisfronten. Att folk vågar att stå utan godis en sådan afton... Buuu hade jag aldrig vågat alltså.. Vi hade några stycken som jag snabbt gav godis. alla var riktigt bra utklädda!! Va roligt det är alltså:-) 
 
Nu har lilla Thyra vaknat och hojjar på mig så då är det väl das att starta upp dagen och komma iväg.
 
 

Kommentarer

  • Cattis säger:

    Mysigt!!!
    Tur vi alltid har tonvis med godis i det s.k godisskåpet. Där kan det ligga godis kvar från förra påsken liksom.... Våra ungar äter inte upp lördagsgodiset utan läggs bara in gamla slattar i påsar. Liiite synd var det ju att jag rensade godisskåpet förra veckan. Hade inte en tanke på att jag kunde gett gammalt torrt godis till alla Halloweenungar....hehe!

    Svar: Haha!! Men det fanns de som gav barnen bars från Wasa. Jobbar troligtvis på Inflight men behöll godiset ;-)
    LillaLilja

    2012-11-01 | 15:59:39

Kommentera inlägget här: