VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

denna eviga måndag

Kategori: Vardag

Nu ligger jag äntligen i sängen och måndagen är förbi. Yes!! Nu kan vi sparka igång den här veckan!! :-) klarade träningen riktigt bra idag tycker jag;-) super taggad men trött:-)

I lördags var det party med utklädnad på schemat och klart vi klädde ut oss:-) Peter va lite anti men väl på plats så va de fullt ös kan jag säga. Bloggar från mobilen så bilder kommer imorgon om jag hinner;-)

Måndagar suger verkligen.. Det börjar suga redan på söndagen så för mig är måndag världens längsta dag alltså.. Men när den är över känns det riktigt bra!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men hej där då tisdag!!! Tisdagar måste du ju bara älska!!! Å den där boxen vill jag oxå gå på..ser skitskoj ut!!

    Svar: Ja men det är skitkul fast helvetejobbigt så en inte längtar tillbaka.. Önskar magsjuka lr nåt varje söndag.. Så konstigt på nåt sätt liksom...
    LillaLilja

    2012-11-06 | 09:02:04
  • Anonym säger:

    Kan du inte lägga upp bilder från mobilen?

    Svar: Jo men de blir på fel håll.. Fattar inte hur jag ska få till de.. Trök!!
    LillaLilja

    2012-11-07 | 13:27:21
    Bloggadress: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: