VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

fredag 16 november

Kategori: Vardag

Legat i sängen en stund och småplanerat dagen så där som en kan göra ibland.. så tar jag dem kläderna och gör så, sen gör jag det och säger det.. osv.. När jag gör så hoppar jag oftast upp ur sängen ivrig och sprallig:-) Idag hoppa jag upp super glad tills jag titta ut och konstatera att det inte var sommar längre... Alltså planerat/drömt lite.. 
 
Nu är det iaf dags att gå upp och make this day så att säga.. Som jag säger varje dag... Som en liten rutinmänniska... Usch.. 
 
Stavade igår med Kicki och det var riktigt skönt vill jag meddela. Kommer vi fortsätta med i kombination med lite crossfit/crossnature övningar. Haha komer förmodligen se för roligt ut när vi står och hoppar "änglar" :-) 
 
Nnu hör jag någon som ligger och småskrattar i sängen :-) Undra vem de kan va.. 
 
Vi ska iväg på den tradtionella fredagsfikat idag med :-) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: