VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Handbollstorsdag

Kategori: Vardag

Idag har Cassandra handbollsträning och det är det hon längtar till varje måndag:-) Handboll är roligt tycker jag så jag verkligen håller tummarna för att hon kommer fortsätta att spela detta.
Sen är det bullbak på schemat!! Alfons kommer och hjälper mig som tur e.
Shit nu är snart denna vecka oxå över... Vad händer egentligen..

Hade fin besök igår utav min vännina, som han btw inte vill bli kallad "känns ovärdigt på nåt sätt" Jaha... Ni ser vad åldern drar med sig.. Ovärdigt... Ja säger jag Jonas så säger mormor "jaha en sån där" :-) Trevligt var det iaf:-) Skulle lägga ut bilder från hans fest i lördags lovade jag men då skulle hela internetet rasa ihop och bli som en papperstuss!! Det är väl märkligt, så fort jag ska bara göra nåt lite snabbt så ska det krångla.. Tur Peter ska fixa det idag så jag inte tryckte ut datorn genom fönstret..

 
Nu ska jag joina resten av familjen vid frukostbordet eller resten, två är ju i skolan förhoppningsvis.. ;-) 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha...skrattar ihjäl mig!! Du..Peter borde köpa dig en sån här liten rosa jag har...den kommer åtminstone lätt ut genom fönstret!!!

    Svar: Ja den skulle vart perfekt!! Kanske inte så ekonomiskt dock.. Fast å andra sidan har jag aldrig vart ekonomisk.. :-)
    LillaLilja

    2012-11-08 | 12:56:59

Kommentera inlägget här: