VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

it´s friday i´m in love!!

Kategori: Vardag

Ja på topp idag!! :-) vart i skogen med hundarna och hunnit duscha, passade på att sätta mig vid datorn då P & T sover än..
Boston väntar medans jag stretchar;-) 
 
Hade tänkt skriva en önskemusiklista men vet inte om jag orkar.. tar sån tid.. Bättre att lyssna på radion kanske.. Ja det har jag ju gjort på morgonen redan.. Va de Anders Timell som vart på Swedish house mafia tro. Ja det var tydligen riktigt bra enligt den som vart där iaf.. Gillar inte den typen av musik men vilken teknik!! De är tydligen riktigt grymma kollade lite på you tube. Coolt.. Fast mitt hjärta klappar alltid för Dolly, Alan, Johnny och alla andra goa sångare inom kategorierna country/rock/pop. Är en månglyssnare ;-) Shit vad konstiga ord jag slänger mig med idag.. Ja sån e ja!!
 
Thyras nya snöttefilt
 
 
Skulle åkt till skövde idag och letat porslinspennor men det behöver jag inte då jag var inne en sväng på Hemkompaniet och hittade de där!! Så bra!! Vart helt chockad då jag inte ens letade efter de där.. Och vips så fanns de där bara:-) Kollade på porslinet jag har tittat på nu i flera månader. Hon som jobbar där tycker jag är lite lustig tror jag för nämner det varje gång;-) "Åh det är så fint" "Frågan är vilket en ska ha i vilken färg" Ja hon ler mest nu för tiden och säger bara Ahhh joooo så kan det va :-) 
 
 
 

 
 

 
Ja men ni förstår ju... Hade jag haft plats och ok från min sambo så hade jag köpt alla färger i fyra:-) Men det funkar ju inte.. Vart ska jag ha allt liksom... Fast om jag byter ut allt vardagsporslin som vi har nu så blir det ju mindre i lådan... Ja men det skulle ju funka liksom... Nej nu får jag nog kolla närmare på detta:-)
 
Ha en bra dag allihop!! 
 
(Jag kan faktiskt säga allihopa nu för ser att ni är några stycken:-)) Jätte kul!! 
 
Tjingeling!!
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag äääälskar swedish house mafia!!! LOVE!!! Blir helt galen av sån musik,,,,bara måste dansa , sjukt sugen på att gå ut å dansa..men va fan hur ska knubbien orka med det liksom!!

    2012-11-24 | 13:48:23

Kommentera inlägget här: