VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

ja hej tisdag!!:-)

Kategori: Vardag

Ja du Gunilla tisdag är nog min dag alltså.. Träningsvärken är inte så farlig och jag har superenergi:-) Candela är öppet och ingen har nån aktivitet att kasta sig iväg till.
 
Idag hämtar vi Alfons på dagis så sover han över hos oss. Härligt!! Han har ju längtat så efter att sova hos Peter men han jobbar tyvärr alltid eftermiddag Alfons mammavecka.. Ja det är som det är.. Men nu kommer han iaf idag och då kan han passa på att prova lite kläder som kommit. Ett par riktigt snygga jeans som jag hoppas passar.. 
 
Nu tänkte vi ta vagnen bort till Tage.. Dags att hämta matstol till Thyra. Ingen kan äta längre utan att hon ska smaka.. :-) Igår smakade hon katrinplommon, banan och palsternacka/potatis. Idag åkte jag förbi Ica för att köpa gröt. Hon äter typ allt.. Som en galning.. :-) Aktivt barn på de flesta områden med andra ord.. ;-) 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bra där!! Bra där!! Samma här inga aktiviteter bara familjen so kan hänga å ha trevligt *s*
    Alltså jag kan typ ligga i soffan från kl 4 då Peter kommer hem å tar över!! Klart Thyra måste ha matstol för skjutton!! Hon vill ju oxå va med *s* Å är skönt när de kan sitta med på det sättet oxå!! Flera fria händer!
    Vad mysigt med kusinövernattning!!! <3
    Tur man har den fina familjen!!!

    Svar: Ett hurra för familjen!! ;-)
    LillaLilja

    2012-11-07 | 12:56:34
  • Anonym säger:

    Vad skönt att det funkar med maten! :)

    Svar: Ja verkligen:-)
    LillaLilja

    2012-11-07 | 13:26:21
    Bloggadress: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: