VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

levande död

Kategori:

Har den mest stickande träningsvärken min kropp har provat på på gud vet hur många år.. Jag har så ont att jag inte kan röra mig.. Jävla skit kurs Cissi vart på och blivit inspirerad.. Vad va de bra för...
Hur ska jag komma upp ur sängen imorgon undrar jag...
Gaa!! Slog mig precis när jag hade sådan här träningsvärk sist. Det var i mitten av 90-talet och jag gjorde min praktikvecka i stallet. Praktikant under Magdalena och Jenny.. Omg.. Ja då mamma fick klä mig och Jenny putta ut mig ur bilen.. Ja då hade jag det så här.. ja nu kommer jag ihåg.. Ajajaj...

Ha!! Får ligga så här och hoppas barnet sover inatt. För skulle inte förvåna mig att hin hittar på nåt sånt när hennes mamma är mer död än levande..

På tal om att sova.. Pinsamt när folk frågar om hon sover på natten och vi bara "aa ganska bra vaknar typ sju åtta" jaha vad skönt.. våra barn har sovit 20minuter åt gången hela dygnet i... Ja där sluta ja lyssna.. Vad hemskt.. Fast å andra sidan någea powernap är bättre än inget och de va ju guds högra hand som hade haft de så.. Alltså guds vilja..
Ja så kan de va..

Nu somnar ja snart så tjingeling!! :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: