VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

lördag i november

Kategori: Vardag

Lördag morgon och jag var tvungen att gå upp för att beställa servetter till dopet :-) Skönt att vara uppe helt själv ibland.. Mörkt, tyst och jag känner mig duktig som är upp i tid. Bara positivt alltså med andra ord att jag klev upp 06.17 som småbarnsförälder fast barnet sover än... 
 
Kände en tryckande känsla att jag var tvungen att fixa till till dopet. Det är inte långt kvar och på måndag ska vi träffa prästen. Risken är dock att det kan balla ur lite när jag sitter själv och planerar och just nu är det i stil med något stort sagobröllop typ.. Så nu är det dags att skala av lite som sagt.. 
 
Möter upp min syster vid second hand idag, ja hon ska med dit:-) Haha!! Ska hitta värmeljushållare till hennes hem och kanske något mer fint ;-) Sen ska jag in till Anna på Förr och Nu och se om hon har något trevligt jag kan köpa för mitt presentkort jag fortfarande har kvar :-) *stor glad mun i hela ansiktet* 
 
 
Från fredagsfikat på Villann´s där min bakelse höll på att ryka..
 
 
På väg in till Skövde för lite presenthandling. Killpresenter är inte min grej alltså.. Supersvårt..
 
 
Thyra gillade verkligen att dricka ur flaska framför tvn :-) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: