VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

lördag

Kategori:

Yes!!! Hittade äntligen den efterlängtade appen blogg.se!! Nu ska vi bara se om den är nåt att ha..

Igår kom jultidningarna som jag hjälpte Cassandra att sortera sen var ju även surfplattan med som hon valt som premie. Verkligen nåt jag vill ha!! Kan snart slänga ut datorn alltså..


Men varför läggs bilderna på sidan...


Nu så!! Ja vi får väl se..
Vad händer idag då tro.. Inget planerat!! Det är rätt skönt ibland faktiskt.. Spelade kort igår, det var längesen sist och är så roligt. Bara vi vinner alltså:-)

Sen hitta jag världens bästa ordspråk!! Verkligen mitt nya motto!!

Det är bättre att hålla tyst och bli misstänkt för att vara en idiot än att öppna munnen och undanröja varje tvivelt.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Fina kort ! Ditt nya motto är inte så dumt hörru du. Söta Thyra har hon prövat den där gungan kul. Kram på er där borta på Söder

    2012-11-11 | 10:41:05
  • Anonym säger:

    HAHAHAHA...jaa därför jag oftast e så tyst!!!

    Svar: Hmm.. Hur tänkte du där;-)
    LillaLilja

    2012-11-11 | 22:44:30

Kommentera inlägget här: