VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Lurad

Kategori: Vardag

Ja då är det bekräftat att jag gått på niten... En av traderas bedragare... Inte kul när det handlar om ganska mycket pengar för min del men det var de som hade blivit av med betydligt mer pengar.. Ha så är det ju med tradera, chansning varje gång. Kan ju betala med paypal men nu gjorde jag ju inte de så... Ingen idé att gråta över spilld mjölk.
 
Idag ska vi baka rulltårta hade jag tänkt. Ska få till en god fyllning i hallonsmak och hoppas min idé ska fungera:-) Kollat julklappar för fullt nu på morgonen så har på ett ungefär koll på vad jag ska köpa till barnen iaf ;-) 
 
Thyra hjälper till med pizzabaket.
 
Han är hemma igen..
 
Fruktsalladen vi åt till kvällsmat härom kvällen.
 
1 äpple
1 päron
1 apelsin
1 kiwi
1 persimon
1 liten klasse gröna vindruvor
1 liten klase röda vindruvor
Marinerat i en fanta 33cl 20-30minuter
 
Tillbehör: Vispad grädde spetsad med Amarula
(Till barnen bara grädde ;-)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Nej vad tråkigt :( hoppas dom sätter dit den iaf. Åker mot tibro snart ;)

    2012-11-23 | 09:03:16

Kommentera inlägget här: