VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

måndag 26 november 2012

Kategori: Vardag

Så här såg min plan ut när klockan ringde 07.00: 
Gå upp och få iväg barnen till skolan.
Snabbt i säng och sova bort förmiddagen.
 
Nu sitter jag här och inte ett dugg trött ju... Thyra sover så jag ska börja planera julklappar :-)
Älskar att ge bort presenter!!
Måndag idag och sista passet på boxen.. Sen får jag köra på gym22 om jag vill boxas ;-) Får se om jag hittar någon boxkompis bara... Ska väl egentligen inte vara så svårt då hela Tibro tecknat avtal där känns det som.. Kommer förmodligen vara överfullt den första tiden.. Jag kommer inte få plats bland alla träningsnarkomaner... Kanske lika bra att hålla mig i skogen.. Jag hundarna och resterna efter Arwen ;-) Ler varje gång jag kommer ut i skogen och ser en fin pinne/stock precis söndertrasad.. Arwen har varit här ;-) 
 
Idag däremot får hundarna gå på lådan.. Värst vad det regnar.. och andra pratar om snö... Jag har ingen snö!! Thyra som har fått snöboots så jag kan stoppa ner henne i snön... Kanske blir snö till helgen!! :-) Fint till dopet!! 
 
Nu är nästan listan klar på alla julklappar som alla som varit snälla kommer att få:-) 
 
Snöbootsen!!
 
Mina hjärtan och ljuslyktan tänd 
 
 Pontus present
 
Min fina bricka med bla den nya efterlängtade saxen:-) 
 
Hjärtan är så fint, speciellt detta från ib larsen finns hos Anna på Förr & Nu.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kan vi inte ta den där fikan inom det snaraste? Du kan väl messa mig, hade inte kvar ditt nr. 0702347712 :) kram

    2012-11-26 | 12:23:02
    Bloggadress: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: