VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

måndag min måndag

Kategori:

Haha vet inte vad som hände där men titeln publicerades bara igår och nu när jag loggade in kom resten.. Märkligt..

Ja kom på varför folk e så korkade.. De löser ju inga korsord!! :-) Det är ju där skon klämmer!! Funderar på att starta korsordsmöten, som symöten fast lösa korsord istället. Kommer du då?


Alfons min Alfons filifalsons!!

Nej men funderat ett tag på det där med symöten.. Verkar ju himla trevligt. Det som behövs är en liten syväska som en tar med sig varje gång och sen fikar en i flera timmar:-) När han där hemma undrar vad en har gjort så e de dax att köpa lotter av röda korset och hoppas på vinst. Annars får en köpa ett par sockar lr nåt.. Ja skulle funka lätt!! ;-)

Idag har det varit en typisk måndag som jag inte trodde jag skulle överleva fast det gick tillslut bra. Slogs bra idag. Det kändes som om jag lämnade min egen kropp en stund. Var liksom bortdomnad på nåt vis. Då måste jag väl ändå ha tagit i ordentligt... Söta Vilda var och hejade på mig men jag kunde inte prata då min mun är så liten att den endast kunde användas till andning.. Men hon fatta nog vad jag mena. Hon är inte dum den ungen. :-) Får nog bli en sväng till henne i veckan. Hörde nåt om nån tårta lr va de va.. ;-)

Har ingen stavkompis denna vecka heller... hmm.. inte troligt att jag kommer ut själv.. Har så dålig självdiscplin så ni fattar inte.. Ja så är det nån som är sugen på en runda lr två i hörnebospåret så.. Kan dock inte onsdag:-) för då är jag på barnmusikal:-)


Marquz fina födelsedagstårta var så sjukt god!! Från brödboden.


Nej nu ska jag krypa ner och sova. Blir så trött nu för tiden.. Fattar inte de...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: