VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

Nov. 18, 2012

Kategori:

På väg till mölltorp nu och ska hämta Filippa. Typiskt att en ska bwhöva åka i bilen när en precis har tvättat den.. Lät tvätten stå kvar så kan Peter spola av bilen när vi kommer hem igen:-) om den inte e stulen vill säga.. Folk har ju inget hyfs nu för tiden så skulle inte bli förvånad om de skulle ske.. På tal om folk.. Hur funkar de för en del egentligen? Nu börjar jag bli rädd alltså. Är folk med mening korkade? Vad tjänar en på att va de isof? Har jag allvarligt missat nåt lr är det som tolkar de.. Folk har fullständigt tappat greppet och förstår de inte ens... Åh stackars dem.. Vad ska en göra.. Jag skakar på huvudet.. Lr vad ska jag göra.. Det går inte hjälpa en som inte fattar att den behöver hjälp... 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ojsan...vad hände här??

    2012-11-18 | 21:07:46
  • Lina säger:

    Skaka på huvudet är de enda. För tala med en del verkar lika med noll. Dom liksom förstår inte.. Jag tycker synd om dessa korkade människor som inte förstår.. Det är illa. Rädda barnen. Läs böcker, sjung och berätta saker. Så att korkheten försvinner..

    2012-11-19 | 22:14:20

Kommentera inlägget här: