VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

onsdag va?!

Kategori: Vardag

Ja men visst är det onsdag? Jag har fått för mig det iaf :-) Nu har alla vaknat och jag har sparat hundpromenaden till Peter idag.. Det var så bitande kallt ute att jag bara inte klarade gå ut typ.. Men Peter är stark och tålig så för honom är det inga problem;-) 
 
Jag och Alfons har precis kollat på kläder och det är verkligen Blixten som gäller, " Whao snygg!!" till varje blixtenplagg och ok på de andra :-) haha ja men han är en väldigt tacksam pojk, för att vara fyra år så är han mycket medveten.. Ojojoj säger jag, en ska vakta sin tunga om en inte vill att saker ska komma fram... 
 
Nu ska Alfons leka lite säger han så då ska jag passa på att göra frukost. Stavgång i eftermiddag/kväll med bästa Kicki ska bli skönt :-) 
 
Dags att catcha this f*cking day!! Yeha!! 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jodå onsdag ska stämma!! Är det kallt?? Inte här nere i skogen i alla fall!! I alla fall inte under täcket i soffan...försökte att inte känna efter när jag var ute å strögade till å från dagis!!! Halt dock!!!

    Svar: Men det blev ju en riktigt skön dag ju!! Iaf här på södern;-)
    LillaLilja

    2012-11-07 | 12:53:30
  • Anonym säger:

    Låter som en bra dag!

    Svar: Ja det blev det verkligen!! Hoppas de samma till er:-)
    LillaLilja

    2012-11-07 | 13:22:59
    Bloggadress: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: