VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

söndag i november

Kategori: Vardag

Åh vilken sovmorgon!! Sitter med färg i håret efter en drömrik natt. Igår kollade vi Johan Falk... Omg säger jag bara!! Vilka bra filmer.. Varit lite besviken på de senaste när min kära Frank inte varit med så mycket... Ja det är verkligen han som gör filmerna!! Men shit, satt som på nålar hela sista filmen.. 
 
Idag är det den där tråkiga söndagen innan måndag.. Får nog försöka få lite motion idag så jag inte är så negativ.. Men det är ju lättare sagt än gjort.. Ett å tre så sitter jag där i soffan och klockan visar kväll.. Vem orkar göra nåt då liksom.. 
 
Kolla lite inredningsbloggar sen ur med färgen för att sedan kunna äta en lång frukost i soffan. Låter inte det som en toppen söndag? :-) Ja så gör vi istället tycker jag.. 
 
Beställt en vinterjacka förresten.. Letade och letade efter den perfekta jackan... Fastnade för en med namnet In your face!! 
 
 
Men av en slump hittade jag en jacka som var snarlik den största favoriten, dock utan den fina pälsluvan och en tightare modell.. men ändå.. När jag redan har beställt en??? Hallå??? Ja men så är det ju altid så jag tänkte beställa den med. Så är det bara. 
 
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Den var snygg , jackan. Du handlar o handlar . Jag ska oxå färga håret idag.

    2012-11-11 | 10:42:19

Kommentera inlägget här: