VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

tisdag is da shit!!

Kategori: Vardag

Måndagen avklarad och bästa dagen i veckan är här!! Så grymt nöjd efter träningen igår alltså, det var så vi fick sitta och bearbeta det hela en stund jag och Kicki :-) Cissi är en enorm inspirationskälla har vi kommit fram till!! Och så får jag reda på att hon ska köra på gymet sen oxå :-) Kanon säger jag bara!!
 
Idag är det kallt ute alltså.. Jag som tänkte ta mig en långtur med vagn och allt... Kommer ju frysa tår och fingrar av mig ju.. Kanske ska ta det en annan dag istället och ta bilen ett strög... mmm.. Tål att tänkas på. Annars har jag nog koll på det mesta. Om jag får lust ska jag baka bullar tänkte jag.. De förra blev som sagt skräp... Skulle behöva baka lite kakor oxå men det blir aldrig bra om en inte känner för det. Då är de inte bakta med kärlek och då blir det aldrig bra, hur bra receptet än må vara. Så ligger det till serrni. 
 
Imorgon ska jag klippa mig!! Whiii!! Så skönt det är!! Funderade på att klippa upp i nacken och långt fram. Men Peter tyckte jag skulle fundera på det lite till.. Jag brukar alltid ångra mig nämligen.. Håller på att spara ut håret och det är ju så tråkigt.. Ja vi får se vad Sarah säger, hon vet bäst trots allt:-) 
 
Nu vakna lillan till så nu får jag allt ta och sätta fart..
Fick ju tvättmedel igår oxå.. Gunilla, både för vit och kulör tvätt!! Känn på den!! :-) 
 
Ha en fantastisk trevlig dag alla ni!! 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Va va va?? Är det sant!! Herregud han måste verkligen älska dig <3
    Bra jobbat på boxen, Vilda tyckte det såg jättekul ut å vill oxå börja *s*

    2012-11-13 | 09:20:15

Kommentera inlägget här: