VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

tisdag kväll

Kategori:

Redan kväll!! Hur går det till det här egentligen.. Jag hinner inte ens tänka "gör ja sen" förrän de e sen... Inget bak har de blivit men en promenad blev de till slut.

Nu har jag färgat Filippas hår, C är hos en kompis medans P och T är ute på vift.. Konstigt.. Skrev vän först men ändra mig bara för att jag fick för mig att någon skulle påpeka just vän... Inte lite märkligt eller hur?!?
Blir rädd ibland alltså..

Ja.. dagens middag blev inte någon favorit hos mig.. Blev nästan spyfärdig över köttet.. Köpt på Ica.. Smaka skit rent ut sagt.

Vi provar ju att veckohandla och hämtat alla recept på Ica.se. Förra veckan blev de billiga veckan från en buffetidning. Helt okej faktiskt. Sparar alla kvitton så får vi se sen om det blir billigare. En sak är då säker. Vi småhandlar faktiskt mycket mindre då vi har allt hemma.. Roligt med nytt recept varje dag iaf:-) Rekommenderas faktiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: