VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

tisdag

Kategori: Vardag

Så!! Då var bakandet nästan över. Får göra en silivia till imorgon då den blev så konstig.. Ja sen är det klart!! :-) Så jäkla grymma vi e ja å min sambo :-) Går som på räls liksom. 
 
Tage väckte mig och Thyra idag!! Kan med och ringa 10.15!! Fy!! Ja så nu är jag trött förstår ju vem som helst.. Behöva gå upp så tidigt... Fnys!! 
 
Sen kom syrran förbi en sväng. Lr ja typ hela dan blev det ju till slut :-) Sarah klippte henne lite. Blev så snyggt!! Det som är så bra med Sarah, hon kan ändra utseendet på dig så ögonen trillar ur på alla;-) 
Filippa passade på att klippa sig lite hon med... Fåglarna lär blivit överlyckliga efter den rensningen.. Så tråkigt att jag glömmer ta kort jämt!! Tänk om jag kunde komma ihåg det nån gång... 
 
Nu ska jag göra lite kvällsmat sen blir det faktiskt småstadsdrottningar :-) Lite låg nivå på det programmet så det blir bra underhållning på nåt sätt.. Men nej bra underhållning är det ju verkligen inte... Vet inte vad det är egentligen.. 
 
Nu bråkar mina kära barn med varandra igen så dax att avsluta här... Kan bli tokig!! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: