VÄLKOMMEN TILL LILLA LILJA!

torsdag idag men inte imorgon

Kategori:

Hallå... Vad är de med folk.. Hysteri över julpyntet en vecka innan advent.. Alltså bara för att affärerna julpyntar strax efter midsommar betyder ju inte att jag behöver göra de.. lr? De måste ju för att vi ska handla innan advent för efter känns ju så där... Ja det blir bara dummare och dummare.. Snart går väl folk runt i vårkläder innan jul!! haha den lär ja få en kommentar på!
Nej det är upp å ner hej å hopp de mesta men vad gör de egentligen.. Blanda inte in mig i era dumheter bara. Har alldeles för mycket av de själv serni. Var på jobbet lr Hemvården(jobbar ju inte där längre) och kollade övert lite idag, det var som vanligt. haha Rossanna och Emma i samma team är ju riktigt intressant:-) skulle ja lätt kunna jobba med i!! vilken underhållning alltså! Ni som känner båda förstår ju vad jag pratar om.. Jisses:-)

Dopet!! ja dopet ja.. Hur jag än gör så blir de dop på lördag och söndagen är den jag längtar mest efter. Nej det ska bli härligt att samla massa folk. Men hur ska jag hinna prata med alla jag vill prata med? Kommer Emelie hinna ta kort på alla innan de försvinner? Har jag glömt nåt viktigt? Ingen vet förutom ja då jag som vanligt inte delger/delegerar nån.. Ja så om nåt går åt skogen så är det Peters fel... Jo jag skyller på han om ja vill..
Världens finaste gästbok hittade jag iaf hos Anna på förr&nu's mingelkväll igår. Såå fin!! Boken alltså.. Blev lite annat smått och gott oxå de e klart. En present till syrran då hon inte fått nåt av mig än, två honungsskedar som jag suktat efter länge, julklapp till svärmor och en liten vit tesked.. Ja bara älskar förr&nu!! it make me smile!!:-)

Nu ska jag fixa ihop några crossfit övningar sen förbereda mig för stavning!! Så gött att komma ut!!



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men herregud människa....GÄSTBOK, måste man alltså ha det...å en egen fotograf....puh..snacka om att det är du som ger mig ångest!!! GAH! Well jag vet vem som kommer få planera mitt dop..eller den nya ungens dop alltså...jag är ju döpt!! Å du får såklart betalt!! Eller vänta låt mig först få njuta av lördagens fina fest så får du mitt betyg efteråt!! Ser fram emot dopet minsann, höga krav har jag oxå!!! Puss

    2012-11-29 | 22:48:43

Kommentera inlägget här: